Čo mám robiť, ak dostanem nesprávny tovar?

Naposledy aktualizované: 29/05/19
Ak ste zadali objednávku cez náš online obchod a dostali ste nesprávny tovar, kontaktujte nás a my vám pomôžeme s vrátením tovaru a vašej platby. Ak ste dostali produkt v nesprávnej veľkosti, môžete ho vrátiť a objednať si v našom obchode znova.
 
V prípade, že ste tovar zakúpili v jednom z našich oficiálnych obchodov a zistíte, že vám nevyhovuje, môžete ho vrátiť v lehote na vrátenie tovaru v predajni. Tovar budete môcť vymeniť a/alebo vám vrátime vašu platbu. Na tento tovar sa vzťahujú pravidlá a obmedzenia pre vrátenie tovaru v obchode.

Bol pre vás tento článok užitočný?

Áno / Nie

Kde sa nachádza moja objednávka?

Prihláste sa alebo použite tlačidlo Sledovať ako hosť, cez ktoré môžete rýchlo sledovať objednávku, začať proces vrátenia tovaru, odstrániť položky a kontrolovať stav vrátenia platby.

Aj tak ste nenašli odpoveď?

KONTAKTUJTE NÁŠ ZÁKAZNÍCKY SERVIS

Po - Pi: 08:00 do 18:00