Ako si vyžiadam náhradný kupón?

Naposledy aktualizované: 29/05/19

Náhradný kupón si môžete vyžiadať v nasledovných situáciách:

  • Vrátili ste objednávku (alebo jej časť), na ktorú ste použili zľavový kupón. Ak sa jedná o tento prípad, uistite sa, že ste objednávku vrátili pred vašou žiadosťou o náhradný kupón. 
  • Váš zľavový kupón nefunguje. Ak sa jedná o tento prípad, prečítajte si najprv postup, ako používať zľavový kupón a čo robiť v prípade, ak nefunguje, predtým než požiadate o náhradný kupón.
  • Z vašej objednávky po zadaní zľavového kupónu nie je odpočítaná správna zľava.
  • Vaša objednávka (alebo jej časť), na ktorú ste použili zľavový kupón, bola zrušená alebo ste ju zrušili vy.

Po zrušení tvojej objednávky (nami alebo tebou) bude kód z poukážky po 24 hodinách znovu aktivovaný.

Ak sa vás týka jedna zo spomínaných situácií, kontaktujte nás a vyžiadajte si svoj náhradný kupón.

Bol pre vás tento článok užitočný?

Áno / Nie

Kde sa nachádza moja objednávka?

Prihláste sa alebo použite tlačidlo Sledovať ako hosť, cez ktoré môžete rýchlo sledovať objednávku, začať proces vrátenia tovaru, odstrániť položky a kontrolovať stav vrátenia platby.

Aj tak ste nenašli odpoveď?

KONTAKTUJTE NÁŠ ZÁKAZNÍCKY SERVIS

Po - Pi: 08:00 do 18:00