Ako môžem tovar vrátiť?

Naposledy aktualizované: 15/09/20

Existuje viacero spôsobov vrátenia tovaru v závislosti od toho, kde ste si tovar kúpili. Tovar zakúpený v online obchode adidas môžete vrátiť len cez prepravnú službu Slovenská pošta. Tovar zakúpený v kamennom obchode adidas môžete vrátiť len v predajni adidas.

Upozorňujeme, že prispôsobené a upravené produkty sú vyrobené na objednávku len pre vás, preto ich vrátenie akceptujeme jedine v prípade výrobných chýb.

Má produkt zlú veľkosť? Namiesto vrátenia si ho môžeš vymeniť za inú veľkosť úplne zadarmo. Viac informácií získaš na stránke pomoci s výmenou tovaru.

Aké sú podmienky vrátenia pre rúška?
Ak balík nie je otvorený, na produkt sa vzťahujú bežné pravidlá vrátenia tovaru. Viac informácií nájdeš v článkoch „Aké sú pravidlá vrátenia tovaru?“ a „Ako môžem vrátiť produkty?“.

Ak bolo balenie produktu otvorené, produkt nie je možné vrátiť, vymeniť ani refundovať z dôvodu ochrany zdravia, okrem prípadov, keď sa jedná o výrobnú chybu.

Tovar zakúpený v online obchode adidas 
Svoju online objednávku môžeš bezplatne vrátiť do 100 dní (alebo 14 dní* pre exkluzívne produkty, ako napríklad Yeezy) od jej obdržania bez udania dôvodu. Ak svoju objednávku príjmeš vo viacerých zásielkach, 100-dňová lehota na vrátenie tovaru začína plynúť odo dňa prevzatia poslednej zásielky.

Ak svoju objednávku navrátiš cez službu Slovenskej pošty a budeš postupovať podľa pokynov pre vrátenie produktov, nebude Ti za navrátenie produktov účtované žiadné poštovné.

Vrátenie tovaru cez Slovenská pošta:

  1. Vytlačte návratný formulár a štítok pomocou Vyhľadávania objednávok, kde zadáte svoju e-mailovú adresu a číslo objednávky.
  2. Vyplňte návratný formulár, nezabudnite uviesť dôvod/-y pre vrátenie, a pripojte ho k zásielke, ktorú dôkladne uzatvorte. 
  3. Prelepte návratným štítkom pôvodnú adresu.
  4. Z návratného štítka si poznamenajte číslo zásielky.
  5. Podajte vašu zásielku na najbližšej pošte.


Tovar zakúpený v kamennej predajni adidas
Ak chceš vrátiť tovar zakúpený v predajni adidas, najjednoduchší spôsob je vrátiť sa do tej istej predajne, kde bol tovar zakúpený. Nezabudni si priniesť bloček a uisti sa, že tovar vraciaš v stanovenej lehote do 100 dní (alebo 14 dní* pre exkluzívne produkty, ako napríklad Yeezy) od nákupu. Upozorňujeme, že momentálne neponúkame možnosť vrátenia tovaru zakúpeného v našom online obchode. 

Všeobecné obchodné podmienky
Pre pravidlá a podmienky vrátenia, prosím pozrite si naše obchodné podmienky.

Tovar zakúpený u autorizovaného predajcu adidas
Ak ste si kúpili tovar u jedného z našich autorizovaných predajcov, obráťte sa priamo na konkrétneho predajcu, keďže každý z nich má svoje vlastné podmienky vrátenia tovaru a peňazí. Tovar zakúpený v partnerskom obchode adidas nemôžete vrátiť v predajni adidas.

Bol pre vás tento článok užitočný?

Áno / Nie

Kde sa nachádza moja objednávka?

Prihláste sa alebo použite tlačidlo Sledovať ako hosť, cez ktoré môžete rýchlo sledovať objednávku, začať proces vrátenia tovaru, odstrániť položky a kontrolovať stav vrátenia platby.

Aj tak ste nenašli odpoveď?

KONTAKTUJTE NÁŠ ZÁKAZNÍCKY SERVIS

Po - Pi: 08:00 do 18:00