S čím vám môžem pomôcť?
Najčastejšie otázky
- Ako si skontrolujem stav objednávky a jej doručenia?
- Ako môžem tovar vrátiť?
- Koľko stojí vrátenie tovaru?
- Čo sa stane s mojím zľavovým kupónom, keď vrátim objednávku alebo jej časť, alebo ak je moja objednávka zrušená?
- Kedy dostanem svoje peniaze za vrátený tovar?
- Ako sa používa zľavový kupón?
- Ako dlho trvá doručenie?
Témy podpory
Kde sa nachádza moja objednávka?
Prihláste sa alebo použite tlačidlo Sledovať ako hosť, cez ktoré môžete rýchlo sledovať objednávku, začať proces vrátenia tovaru, odstrániť položky a kontrolovať stav vrátenia platby.
Aj tak ste nenašli odpoveď?
KONTAKTUJTE NÁŠ ZÁKAZNÍCKY SERVIS
Po - Pi: | 08:00 do 18:00 |