alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkusp-deliveryusp-free-returnsarrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclosecross-smalldropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictwittervkwhatsappyahooyoutube
adidas

VÝMENA A VRÁTENIE TOVARU

Produkty môžeš do 100 dní vrátiť úplne zadarmo.

Ako vrátiť tovar?

1. Klikni na Začať proces vrátenia a zadaj svoju e-mailovú adresu a číslo objednávky.
2. Povedz nám, ktoré položky chceš vrátiť a prečo.
3. Potvrď vrátenie.
4. Umiestni položky v pôvodnom balení do krabice, pridaj návratný formulár a zalep ju.
5. Návratným štítkom prelep pôvodný štítok.
6. Svoj balík odovzdaj na zbernom mieste príslušnej kuriérskej spoločnosti vo svojej blízkosti:

- Pošta
Koľko dní mám na vrátenie objednávky?
Svoju online objednávku môžeš vrátiť zadarmo do 100 dní od jej prevzatia (s výnimkou exkluzívnych produktov, ako napríklad tých z kolekcie YEEZY, ktoré môžeš vrátiť do 14 dní, čo ti však jasne oznámime pri platbe). 
 
Upozorňujeme, že prispôsobené produkty sú vyrobené výhradne pre teba, a preto ich vrátenie akceptujeme jedine v prípade výrobných chýb.
 
Koľko stojí vrátenie tovaru?
Máme dobré správy. Vrátenie tovaru je úplne zadarmo. Uisti sa, že ho vraciaš prostredníctvom rovnakého dopravcu, ktorý ti ho doručil. 

Ako dlho trvá vrátenie tovaru? 
Kým tvoj balík dorazí do nášho skladu v Nemecku, trvá to 3-5 dní, pričom vrátenie sa následne snažíme spracovať do 48 hodín. O stave vrátenia a refundácie ťa budeme informovať e-mailom. Hneď ako zadáš vrátenie online, svoj balík môžeš pomocou odkazu vyššie sledovať a mať tak prehľad o tom, kde sa nachádza. 
 
Nespĺňa produkt zakúpený v našom online obchode kvalitatívne štandardy (má výrobnú vadu alebo je poškodený) a bežný čas na vrátenie už uplynul? Kontaktuj náš zákaznícky servis, ktorý ti poradí, ako postupovať.  
Kedy dostanem späť peniaze za vrátený tovar? 
Hneď ako preberieme produkty v našom sklade, spracujeme vrátenie. Keď ti pošleme naspäť peniaze, stále ich musí spracovať tvoja banka. Ako dlho to bude trvať závisí od konkrétnej banky a platobnej metódy, no zvyčajne to nie je viac ako 14 dní. Peniaze vrátime na rovnakú platobnú metódu, ktorú si použil/-a pri platbe.
 
Časová os procesu:
1. Doručenie do skladu: 3-5 pracovných dní
2. Spracovanie balíka: 2 pracovný deň
3. Refundácia spracovaná bankou: 
     – kreditná/debetná karta: maximálne 14 pracovných dní
     – Apple Pay a Google Pay (dostupné v appke adidas): maximálne 14 pracovných dní
     – PayPal: maximálne 3 pracovné dni
 
Vrátite mi peniaze aj za poštovné?
Poštovné ti vrátime v plnej výške, okrem nasledujúcich prípadov: 
1) Vraciaš len časť svojej objednávky.
2) Objednávku vraciaš iným dopravcom.
Môžem tovar vymeniť?
Objednal/-a si si tovar online, no má zlú veľkosť? Namiesto vrátenia si ho môžeš vymeniť za inú veľkosť úplne zadarmo do 100 dní. 
 
Ako mám vymeniť produkt?
Klikni na Výmena veľkosti zadarmo, povedz nám, ktoré produkty chceš vymeniť, a vyber si správnu veľkosť. Zabaľ produkty a do siedmych dní ich prines na zberné miesto, aby žiadosť o výmenu veľkosti nevypršala. Hneď ako dopravca oskenuje balík, odošleme ti tvoje nové veľkosti. Ak dopravca balík oskenovať nevie, nové veľkosti ti pošleme po spracovaní balíka v našom sklade. Keď produkty odošleme zo skladu, dostaneš nový e-mail s potvrdením a kódom na sledovanie. Použijeme naše štandardné doručenie a balík pošleme na pôvodnú doručovaciu adresu.
 
Vraciaš a vymieňaš produkty z jednej objednávky? 
Žiadny problém. Môžeš ich všetky zabaliť do jedného balíka. Nezabudni použiť výmenný štítok namiesto návratného, aby spracovanie prebehlo čo najrýchlejšie. Keď balík dostaneme, refundáciu ti pošleme na pôvodnú platobnú metódu. V tom čase však už budú tvoje vymenené produkty na ceste k tebe!
 
Ktoré produkty nemôžeš vymeniť?
– Prispôsobené produkty sú vyrobené len pre teba a nie je možné ich vymeniť. 
– Exkluzívne produkty, ako napríklad tie z kolekcie Yeezy.
 
Čo sa stane, ak použijem na výmenu návratný štítok z balíka? 
Nemáš tlačiareň? Nič sa neboj, stále môžeš použiť štítok, ktorý je v balíku. Bude to len trvať o pár dní dlhšie, pretože vymenené produkty ti odošleme, až keď balík dorazí do nášho skladu.
 
Ak chceš produkt v inej farbe, vráť ho a objednaj si nový. Produkty zakúpené v kamennej predajni adidas môžeš vymeniť len v kamennej predajni.